Betingelser

Priser :

Alle priser er i danske kroner inkl. 25 % moms. Eller Euro incl lokal moms

Prisfejl :

Hvis en pris er åbenlyst forkert, og du rimeligvis burde havde opdaget dette, er vi ikke forpligtet til at levere det pågældende produkt til den forkerte pris.

Betaling :

Du kan betale på følgende  måder:

Kreditkort :

Vi accepterer kun Dankort

Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes.

Ved betaling med kort vil beløbet først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

Navisco.dk krypterer alle dine kortoplysninger med den såkaldte SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at uvedkommende ikke kan aflæse dit kortnummer eller andre informationer under transaktionen med PBS, og vi anvender Quickpay betalingsmodul, som garanterer, at betaling med kreditkort i vores butik er sikker og certificeret.

Viabill :

ViaBill der giver dig mulighed for at købe på afbetaling. Slip for at betale her og nu, og betal i stedet et mindre beløb pr. måned.

Ved køb med ViaBill vil du først modtage dine varer. Herefter trækkes den rente- og gebyrfrie månedsydelse den 20. i hver måned.

Hvis du fortryder dit køb, ophører aftalen om betaling hos ViaBill.

ViaBill finansierer køb for op til 2.000 kr.

Beløb over 2.000 kr. finansieres i samarbejde med SparXpress.

Læs mere her: www.viabill.com/kredit

MobilePay :

Med MobilePay kan du betale via din smartphone på meget kort tid og helt sikkert.

Mobilepay : 59187

Bankoverførsel :

Du kan vælge at overføre beløbet direkte til vores bank. Så snart vi har registreret din indbetaling, sender vi varen.

Bank: Jyske Bank

Reg. nr. 5076

Konto nr. 2802663

IBAN : DK0450760002802663  SWIFT : JYBADKKK

Ved denne betalingsform er du ikke dækket af indsigelsesordningen.

 

Levering :

Vi leverer din ordre hurtigst muligt. Alle ordrer vil blive leveret indenfor 1-8 hverdage efter ordremodtagelsen med mindre varen er i restordre

 

Fragt :

Navisco.dk anvender Post Danmark og Bring og UPS som leverer alle hverdage, enten hos dig, eller ved et udleveringssted

 

Restordre :

Hvis de bestilte varer ikke er på lager, vil disse blive sat i restordre til levering snarest muligt. Du vil i så fald blive kontaktet via e-mail med mulighed for at slette ordren i stedet for at afvente varens hjemkomst.

 

Ordrebekræftelse :

Alle ordrer bekræftes automatisk pr. e-mail. Hvis du ikke har modtaget denne indenfor et døgn, bedes du kontakte os.

 

Danske manualer :

Manualer forekommer som oftest ikke på dansk, køber kan ikke rette krav mod Navisco.dk om, at disse skal leveres på et andet sprog. Du er altid velkommen til at kontakte os, vi vil være behjælpelige med at fremskaffe en dansk manual såfremt dette er muligt.

Fortrydelsesret :

Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du køber online hos os.

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen, til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til Info@navisco.dk.

Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.

Fortrydelse af en del af et onlinekøb :

Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre.

Returnering af et onlinekøb :

Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.

Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.

Visse varer kan ikke returneres med normal fragt. Dette gælder for bl. a Lithium Batterier.

I tilfælde af ønsket returnering, kontaktes Navisco.dk på info@navisco.dk

 

Ingen fortrydelsesret :

Levering af varer, som er fremstillet efter dine specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg,

Aftaler om specifikke hastende reparations- eller vedligeholdelsesarbejder hos dig, som du udtrykkeligt har bedt om,

Levering af plomberede lyd- eller billedoptagelser eller computersoftware, som du har brudt plomberingen på,

 

Varens stand, når du sender den retur

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Du må ikke tage den i egentlig brug.

Hvis varen er prøvet udover hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

Varen skal altid retur i den originale emballage, som ikke må være beskadiget ved modtagelse

Hvis den originale emballage er defekt, eller mangler er det en værdiforringelse af varen.

Tilbagebetaling af købsbeløbet :

Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.

Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.

Vi tilbagefører pengene altid pr. bankoverførsel til den person, der er anført på fakturaen, husk derfor også at oplyse bankens navn, registreringsnummer (4 cifre) samt kontonummer eller IBAN-nummer.

Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den.

Varen sendes til:

Navisco.dk

Staghøjvej 25

8210 Århus V

Danmark

Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav eller ufranco

 

Reklamation :

Købelovens mangelsregler gælder for varekøb.

Når du handler hos os som forbruger, har du reklamationsret i 24 måneder.

Hvis din reklamation er berettiget, betyder det at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

En reklamation skal altid meldes straks den er opstået, så der ikke opstår andre følgeskader, Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage.

Varen sendes til:

Navisco.dk

Staghøjvej 25

8210 Århus V

Danmark

Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet. vedlæg venligst kopi af faktura/ordrebekræftelse i pakken for at fremme ekspeditionen. Vi anbefaler, at du benytter et fragtfirma med track and trace, når varen sendes retur. På den måde er der mulighed for at spore pakken, og det fjerner dermed enhver tvivl om, hvorvidt varen er blevet udleveret til Navisco.dk

Vi modtager ikke pakker uden omdeling eller pakker sendt ufranco, eller pr. efterkrav

 

Særlige vilkår for reparationer:

Fortrydelsesret :

Du har 14 dages fortrydelsesret, når du handler online hos os.

Fristen løber fra den dag, aftalen blev indgået. Hvis du ønsker at få ydelsen leveret før fristen udløber, kan du give dit udtrykkelige forudgående samtykke til, at leveringen begyndes, og at fristen stopper, når ydelsen er fuldt leveret.

I praksis betyder det, at din fortrydelsesfrist udløber, når ydelsen er fuldt leveret. Du bevarer altså din fortrydelsesret, mens arbejdet eller leveringen står på.

Har du givet dit samtykke til, at arbejdet eller leveringen kan gå i gang, men du alligevel ønsker at benytte din fortrydelsesret, skal du dog være opmærksom på, at vi vil opkræve en rimelig betaling, for det arbejde, der allerede er leveret.

Du skal inden 14 dage fra aftalens indgåelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives på mail info@navisco.dk .I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os, tilbage. Har du givet dit samtykke til, at arbejdet eller leveringen kan gå i gang, men du alligevel ønsker at benytte din fortrydelsesret, skal du dog være opmærksom på, at vi vil opkræve de rimelige omkostninger, for det arbejde, der allerede er leveret. Rimelige omkostinger dækker f.eks over materialer, arbejdstid, transporttid.

Vi refunderer beløbet til dig uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale.

Reklamationsret :

Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse på varekøb.

Hvis du ikke er tilfreds med tjenesteydelsen kan du kontakte os på Tlf: 40355260 eller mail info@navisco.dk

Som udgangspunkt har du ikke 2 års reklamationsret, da det er en tjenesteydelse. Derfor bedes du med det samme kontakte os, hvis du oplever problemer.

 

 

Persondatapolitik

Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:

Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.

Vi registrerer og videregiver dine kontaktoplysninger (Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse) til de respektive fragtselskaber for at kunne levere varen til dig.

Personoplysningerne registreres hos Navisco.dk og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Den dataansvarlige på Navisco.dk er Deep Sea Aps

Som registreret hos Navisco.dk har du altid ret til at sende os dine indvendinger mod registreringen. Du har også ret til indsigt i hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter persondataloven. Henvendelse i den forbindelse sendes til info@navisco.dk

 

Klageadgang

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte info@navisco.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:

Center for Klageløsning

Nævnenes Hus

Toldboden 2

8800 Viborg

www.forbrug.dk

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr

Alle handler foretaget via denne hjemmeside foregår mellem dig, som kunde, og

Deep Sea Aps

Cvr. 38736280

Staghøjvej 25

8210 Århus V

Danmark

Tlf: +45 40355260

E-mail: info@navisco.dk